סועדים ממליצים על הדרל'ה - ביסטרו צרפתי

הוסף המלצה

ד. ל
ביום חמישי האחרון חגגנו ארוע משפחתי במסעדת גל (האחות התאומה של מסעדת הדרל'ה). הדר היתה קשובה לכל בקשה שלנו. הארוע היה מושלם. הצוות שהיה במסעדה, המלצריות החמודות, השף, וליאון מנהל הארוע היו מדהימים, סובלניים, עזרו לנו בכל מה שרק העלינו. האוכל היה נפלא וצורת ההגשה יפיפיה. במסעדה היה כל הציוד הדרוש לארוע, מקרן, מסך, גשר תאורה ומערכת הגברה מעולה . תודה רבה להדר והצוות אנחנו ממליצים עליכם מכל הלב❤️

2022

ענת טופל
9.11.2021
היינו במסעדה 8 נשים מהמרכז שכבר אכלו בלא מעט מסעדות איכותיות בארץ ובעולם. חגגנו יום הולדת לחברה יקרה וכבר בשיחת הטלפון הראשונה עם הדר, הבנתי שזו מסעדה ברמה אחרת. הנועם, השירותיות ומאור הפנים הבטיחו הרבה אבל בפועל קיימו מעל ומעבר. תודה מעומק הלב להדר ולסיון על חוויה קולינרית לעילא ולעילא. ההצעה של הדר לבחור תפריט sharing היתה מצוינת. נהננו ברמות על...ממליצה בחום וכבר מחפשת סיבה לחזור... ❤

נובמבר

ניילינגר
ביקרנו אתמול בצהרים במסעדה לאחר לבטים היכן לאכול..
לקחנו הימור על המקום ונהננו מאוד מאוד!
המקום מזמין, מעוצב בטוב טעם ואסטטי.
האוכל הוגש מהר, המלצרית עם החן המיוחד הוסיפה המון לאירוח והאוכל היה מושלם!!
נמליץ ונבוא שוב❤️

לימור חיון
8.7.21 התארחנו כ 30 איש האירוח היה בסגנון בופה כיד המלך, בנדיבות סלטים מרגשים ורעננים, המנות העיקריות משובחות. תשומת הלב לפרטים הקטנים, יחס הצוות והשירות לעילא ולעילא.
האורחים שלנו לא הפסיקו לשבח.
ממליצה בחום.

בן שבת חיים
הגענו כ 30 בני משפחה לחגיגה משפחתית קטנה. מקום פשוט מקסים, נעים ומזמין. מוזיקה קלאסית שקטה שמשרה אווירה רגועה, צוות אדיב ומנומס, והאוכל פשוט טעים!! פשוט חוויה!!

רחל לוי
ממליצים בחום על המסעדה הנפלאה הטעימה והמפנקת .
היינו השבוע בחופשה בצפון וחיפשנו מקום כשר לארוחת הערב.
קבלנו המלצה על הדרל'ה ונהנינו מאד.עבר עלינו ערב חוויתי של טעמים וצבעים כשהכל מוגש בטוב טעם .גם גיסתי שהיא צמחונית נהנתה ממבחר הסלטים הטעימים והמיוחדים וממנת הדג סלמון.
גם המחירים סבירים.
השירות ביתי ומפנק.
רק שבחים על המקום הנפלא הזה...נשאר לנו טעם של עוד.....

מירה אלשייך
שלום.
אני מבקשת להודות להדר וסיוון על אוכל טעים ברמה של מסעדת שף משובחת(ואכלנו בהרבה מסעדות בארץ ובעולם) אוכל טרי, הסתטי ומגרה את העיניים והחך. ברצוני גם לציין את האדיבות של הזוג הנפלא הזה, רמת שירות גבוהה ונעימה.
ממליצה בחום.
מירה.

עמית בר דגן כהן
קורונה....
הגענו לסוף שבוע בצפון לברוח קצת מהבית והילדים
התכתבות של 2 דקות וסגרנו הזמנה
שעתיים אחכ הגיע האוכל עד אלינו
וכאן אני חייבת לפרגן בענק!!
האוכל פשוט נפלא
המנות הראשונות מפתיעות ומגוונות
הסטייק פשוט מעדן (ואנחנו אכלנו הידה ביף וקובה ביף ביפן)
והריזוטו כמהין עמד בכל הציפיות
תודה רבה רבה
איזה סיום ליום חופש נפלא

סיגלית פינטו
עשינו הזמנה למלון הבוטיק "המקום" והאוכל פשוט מעולה! הגיע חם! טעים! ושירות מעבר למצופה! מומלץ!

אבישג אביסרור
בילינו אני ובעלי בטו באב נהננו מאוד מהשירות הנדיב והסבלני האוכל היה ברמה גבוהה מאוד נקי ואין ספק שנחזור לפה שוב בקרוב מאוד ממליצים בחום.

אוגוסט

משפחת מאירסון
אני ומשפחתי אכלנו במסעדת השף הדרל'ה. השירות שם מצויין ויעיל, האוכל מגיעה חם ולא צריך להמתין הרבה זמן עד הגשתו. ממש נהנינו לשבת ולסעוד במסעדה המדהימה הזו שמעוצבת בטוב טעם, אשר ממוקמת לרקע נוף מדהים של אגם מונפורט במעלות-תרשיחא. הצוות שם מקסים ונהדר, השירות שם נהדר. ממליצה בחום, לא תתחרטו, מבטיחה. או, ואל תשכחו להשאיר טיפ הולם למלצר/מלצרית שישרתו אתכם. לסיום, דעה אישית שלי, חוויה לסעוד שם. ממני ומשפחתי, המסעדה מקבלת 5 כוכבים. תודה.

אשרוביץ אבי
היינו עכשיו באירוע ברית מילה לתאומים, אוכל מצויין שירות מעולה והכי חשוב יחס מעל ומעבר. כל הכבוד יישר כוח לכם, אלופים!!!

פברואר

נעמי מינאי
חגגנו בת מצווה לבת שלנו.
המסעדה מעוצבת בטוב טעם, האווירה חמימה ונעימה לצד נוף גלילי הנשקף מהחלונות.
האוכל מוגש בצורה מזמינה, היה טעים מאוד ומבחר גדול של מנות.
יחס הצוות אדיב, מפנק ואישי דאגו לכולם: לטבעוניים, צמחוניים...
כולם יצאו מרוצים.
ואחרי כל זאת פינקו אותנו עם חמגשיות הבייתה.
תודה מכל הלב.

משפחת פלדמן
מסעדה מעוצבת בצורה יוקרתית ומזמינה. רואים השקעה בכל הפרטים. המקום מדהים והרמה גבוהה. האוכל מדהים טעים טרי ואיכותי. צוות אדיב, מיומן ומקצועי. המנות הוגשו במהירות. נהננו מאוד. נמליץ למשפחה וחברים ונחזור שוב.

נובמבר

2019

אבי וגנית בגונים
שלום היינו במסעדה ביום רביעי שעבר אכלנו דגים סלמון ופילה.
האוכל היה מדהים. השירות והנעימות במקום אין שני לו.
וכן הניקיון. המקום משרד יוקרה אמיתית עם תחושה של נעימות.
היה כיף טעים ומיוחד.
המלצנו לבני המשפחה שלנו לא לפספס.
תודה!

יוני

2019

יפית
מסעדה נהדרת! אוכל טעים מאוד עשוי כהלכה, מוגש בצורה מקסימה והשירות מעולה!
הגענו למסעדה צוות של 11 עובדים במסגרת אירוע גיבוש וכולם נהנו מאוד.
הדר וניתאי היו קשובות לבקשות שלנו ועזרו מאוד להצלחת האירוע.
מומלץ בחום!!!

ספטמבר

גיא ועדי
אכלנו במסעדה בסוף השבוע האחרון. האווירה הייתה רומנטית ונעימה. האוכל היה טעים מאוד והמלצרית שלנו, ניתאי, הייתה מקסימה.
הנוף המשקיף מהמסעדה יפה מאוד.
הזמנו את הבומב פיטריות שהיה מושלם ואת הארטישוק שהיה טעים מאוד.
למנה עיקרית הזמנו את הקריספי סלמון והריזוטו שהיו נהדרים.
נהננו מאוד מהבילוי שם. ממליצים בחום.

מיכל ענבר
באנו 3 חברות לחגוג יום הולדת.
ניגש אלינו בחור עם התפריטים שלאחר שיחה קצרה התברר שהוא השף של המסעדה.
קיבלנו תשומת לב בבחירת המנות בהתאמה אישית לטעמים .
המנות שהגיעו היו יפיפיות אסטטית, נדיבות בכמות, וטעימות מאוד. תמורה שווה לכסף.
תודה לשף סיון על חוויה נהדרת ועל הפינוקים האישי

מאי

אנשי הקריות

הגענו עם לא מעט חששות. מסעדת שף בגליל?! הרי אין פה תחרות כמו במרכז, או אפילו בחיפה הפרובנציאלית משהו...כל טבח יכול להדביק לעצמו כתר של שףולגבות מחירי בית מרקחת...התבדינו. בדיוק בשעה 12 בצהרי השבת,המסעדה נפתחה.השירות היה מהיר מאוד. בחרנו בדיל של "160 שקל ליחיד", הכולל מבחר ממנות הפתיחה+אחת מהמנות העיקריות+קנקן שתייה+קינוח. הוספנו יין יקב לגזיאל, קברהנה-שירז 2011(מצוין)+שלוש כוסות קפה+ לחם הבית.שילמנו 455 ש"ח, לא כולל טיפ. עוד סיבה להגיע לגליל העליון.

ציון 5 מתוך 5

שקד אלימלך
בביקור במעלות נכנסו להדרל’ה,מסעדה בסגנון צרפתי, המקום נקי ומטופח, האוכל טעים ומוגש בצורה אסתטית, היחס חם ואדיב והמחירים נוחים, היה שווה.

ורד ג.
אוכל מצויין במחיר שווה לכל נפש. המיקום והמבנה בחוץ לא מזמינים, אבל בפנים זה עולם אחר לגמרי!! טעמים, שילוב טעמים, עיצוב, הגשה, שירות ואווירה מעל למצופה. חוויה זוגית איכותית. קצת חבל שהחלונות טרם נוקו בחוץ מהגשם, היה נפלא להינות ממראה בהיר וצלול של האגם.
ממליצים בחום!!

אוכל: 5 - מעולה! שירות: 5 - מעולה! אווירה: 5 - מעולה! עיצוב: 5 - מעולה!
ציון כללי:

פברואר

יפעת
מסעדה מעולה!
היינו בחופשה בצפון, והזמנו מקום בהדרל'ה ע"ב חוות הדעת שראיתי בZAP. האוכל מצויין, (ממליצים בחום על תפריט השרינג), השירות אדיב ומקסים והמסעדה נעימה. בהחלט שווה ביקור. איזה כיף לתושבי האזור!

2013

לימור | פתח תקווה
ביסטרו צרפתי - כל ביס תענוג
מסעדת הדרל'ה, ביסטרו צרפתי, מסעדה רומנטית, מעוצבת יפה. בחרנו לאכול מתפריט השרינג - הוגשו לנו מבחר מנות ראשונות - קרפצ'יו עם חומץ בלסמי, סלט הגינה, פטריות מוקפצות וחציל אפוי - הכל היה טרי, בגודל המתאים, מוגש עם לחם הבית שנאפה במקום וכל ביס היתה תענוג לחיך. במנות העיקריות אכלנו אנטריקוט שהיה עשוי כהלכה, נתח גדול ומושלם ודג סלומון עם ציפוי קריספי - שהיה עשוי בצורה מושלמת. קינחנו בסופלה שוקלד עם גלידת וניל ופירות יער. המלצר היה מקסים והשירות היה מעולה! מסעדת שף מומלצת מאוד, פשוט תענוג לחיך ולנשמה.

2013

הילה

חגגנו לאחי המתוק יום הולדת ואכלנו ארוחה מדהימה!! אני הזמנתי אנטריקוט נמס בפה ואחי את הבורי בקרם פטריות. ואפילו כשסיפרתי למלצר שיש לו יום הולדת הוא הגיש לנו קינוח וברכה במתנה!!

אוכל: 5 - מעולה! שירות: 5 - מעולה! אווירה: 5 - מעולה! עיצוב: 5 - מעולה!